w i f u e
wifeu of your bias
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
Yang pergi tidak akan kembali
Wednesday 11 November 2015 | 04:50 | 0 comments

Assalammualaikum
Title kite hari ni about yang pegi tetap pegi dan tak akan kembali..why i'm want story about this title ?because its about my friend..she kehilangn their father..i'm so sympatie for her..i hope she dapt terima dugaan ini..da la nak hadapi SPM..tak ada ibu,bapa pulak meninggl..byk dugaan yg timpe dia..hope dia kuat.

Btw,dia cantik orangnye..dan aku yakin semua yang berlaku dkat dia ad hikmahnye..dan akan mematangkan lagi kehidupan dia..

Lagi satu aku nak mintk maaf sangt2 dkat dy but how??aku nak wish takziah dkat dia about their father but aku lupa.bile aku nak wish jek mesti rmai friend2 dia datang and teachers datang..often i x sempt nak wish..nak wish skrang tkot da lambat..aku taknak la dia anggap aku ni friend yang tak guna..i'm so sorry..😦😢😢😣so skrang aku just mampu doakan kebahagiaan dia je..aminnnn